20 februari 2013

Den sista pressen

Dags att sätta en sista press på mig själv, jag har varit väldigt mycket fram och tillbaka hur jag ska göra men jag tror det kommer göra mig gott att inte kunna smita undan.

Mitt startnummer på måndag är: 15375 och genom att gå in på Vasaloppets hemsida så kan du följa mig genom hela loppet, både online och via din mobil.
Jag har ingen som helst mål att åka fort, bara att genomföra hela loppet i en jämn fart. Så om ni är intresserad av att se hur det går för mig så klicka in er och kika.



En annan häftig sak som man kan göra på måndag och som jag hoppas mina vänner i alla fall passar på och gör, är att skicka en hälsning. Alecta som sponsrar Vasaloppet har tagit fram en tjänst där man kan skicka ett meddelande med bild till de som åker. Meddelandet visas sen på skärmar som sitter efter banan och aktiveras av chipet som varje åkare har med sig. På så sätt så får alla chansen att se just sitt meddelande och  då 9 mil är en lång väg så kommer den där boosten att få se sitt namn på skärmen betyda mycket. 
Tjänsten är kostnadsfri så om ni känner någon som åker, passa på att hylla dem!

För att skicka en hälsning till mig så klicka på den här länken, sök på Andreas Wallin och välj killen som är född 1989 så har ni mig där. Jag skulle verkligen uppskatta det.


Sådär kan en hälsning se ut! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar